Metode de plată și livrare a comenzilor
Pentru plata comenzii, în funcție de preferințe sau de opțiunile disponibile pentru comanda respectivă se acceptă card bancar (Visa, MasterCard, Maestro), ordin de plată sau numerar la livrare.
Facturare – plată
Prețurile produselor și serviciilor afișate sunt exprimate în lei și includ T.V.A. conform legislației în vigoare. Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în fiecare comandă. Vânzătorul va emite către cumpărător o factură pentru produsele și serviciile livrate, obligația cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.
Vânzătorul va transmite cumpărătorului factura aferentă comenzii precum şi pentru orice alte plăți aferente comenzii, inclusiv facturi de stornare în format electronic, prin adăugarea facturii în contul clientului sau prin poșta electronică, la adresa de e-mail menționată de client în contul său, după caz. Toate coletele sunt însoțite de confirmarea comenzii pe suport tipărit.
Toate facturile comenzilor tale sunt disponibile pentru descărcare pe Site, pot fi accesate din Contul meu – Facturi. Facturile și comenzile deja livrate nu pot fi modificate.
Pentru o corectă comunicare a facturii aferente comenzii, clientului îi revin obligațiile de a-și actualiza ori de cate ori este cazul datele din contul său și de a accesa informațiile și documentele aferente fiecărei comenzi, existente în Contul meu.
În cazul în care comenzile se achită cu un card asociat unui cont în alta monedă decât RON, tranzacțiile se efectuează în lei, la cursul de schimb al băncii emitente pentru cardul respectiv. Pentru plata cu cardul bancar vânzătorul nu percepe comisioane suplimentare.
Anularea comenzilor de către vânzător
Vânzătorul poate anula comanda efectuată de către cumpărător, în urma unei notificări prealabile adresate cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
– neacceptarea de către banca emitentă a cardului cumpărătorului, a tranzacției, în cazul plății online;
– invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de vânzător, în cazul plății online;
– datele furnizate de către client pe Site sunt incomplete și/sau incorecte;
Comparare
Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.
A fost adaugat la favorite!