Dizolvarea contractului de vânzare
Dreptul de a vă retrage dintr-un contract de vânzare de produse achiziționate la distanță, este reglementat de Art. 9 – Art. 16 din Ordonanța de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative (denumită în continuare ”OUG34/2014”).
În conformitate cu prevederile OUG34/2014 Clientul este îndreptățit să se retragă dintr-un contract la distanță, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14 din OUG34/2014.
Termenul de retragere
Fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere, Clientul beneficiază de o perioadă de 14 (paisprezece) zile pentru a se retrage din Contract, perioadă calculată începând cu ziua în care Clientul sau o parte terţă, alta decât Curierul şi care este indicată de în adresa de livrare a comenzii, intră în posesia fizică a produselor (Art. 9 din OUG34/2014).
Exercitarea dreptului de retragere
În vederea exercitării dreptului de retragere, Clientul, înainte de expirarea perioadei de retragere (vezi Termenul de retragere de mai sus), va informa SC ANAVMAR COSMETIC SRL-D (Five Glam) cu privire la decizia sa de retragere din Contract, prin intermediul unui cereri / declarație de retragere care trebuie să conțină:
– numele cumpărătorului, adresa de email și numărul comenzii
– denumirea și numărul de bucăți pentru produsele ce se doresc returnate
– metoda de plată folosită pentru comanda
– data livrării produselor
– pentru comenzi achitate în numerar sau cu cardul în magazin, este necesară menționarea contului IBAN unde se poate restitui valoarea produselor
– motivul returnării (opțional)
SC ANAVMAR COSMETIC SRL-D va confirma Clientului fără întârziere, pe un suport durabil, de exemplu prin email, confirmarea de primire a cererii de retragere în termen de 2 zile lucrătoare.
Exceptări de la dreptul de retragere
Sunt exceptate de la dreptul de retragere referitor la contractele la distanţă contractele având ca obiect furnizarea de produse care au fost desigilate sau deschise de Client. Conform articolului 16, litera e din OUG34/2014, produsele cosmetice sau pentru uz personal folosite / testate nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă.
Obligațiile clientului în cazul retragerii
În conformitate cu Art. 14 din OUG34/2014, Clientul, în cazul exercitării dreptului de retragere, se obligă să returneze prin expediere la sediul SC ANAVMAR COSMETIC SRL-D, fără întârziere nejustificată şi în decurs de cel mult 14 (paisprezece) zile de la data la care acesta a comunicat decizia sa de retragere din Contract.
Clientul suportă cheltuielile de returnare a produselor și se obligă să returneze produsele doar prin companii de curierat sau personal, informând SC ANAVMAR COSMETIC SRL-D despre expedierea returului. Clientul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor.
Pentru retururi parțiale de comenzi, dacă valoarea produselor rămase în comandă nu respectă condițiile ofertei/promoției referitoare la transportul gratuit, mai precis valoarea lor cumulata nu mai depășeste 450 lei, vom rambursa valoarea produselor returnate mai puțin costul unui transport aferent produselor păstrate (produsele păstrate sunt atașate unei comenzi care nu se califică pentru transport gratuit).
Nu se vor accepta returi pe considerente de diferențe/discrepanțe de culoare/miros/textură între același tip de produs provenind din loturi diferite/lot similar, acestea nereprezentând o lipsă de conformitate/viciu ascuns.
Având în vedere natura produselor comercializate de SC ANAVMAR COSMETIC SRL-D, Clientul se obligă să returneze produsele într-o stare perfectă și impecabilă, nefolosite/netestate, cu sigiliul si ambalajul original, respectiv într-o stare în care Produsul poate fi comercializat din nou. Produsul va fi returnat împreună cu toate accesoriile, eșantioanele gratuite, cadourile, în ambalajul original nedeteriorat și cu instrucțiunile de folosire.
Clientul va returna Produsul către SC ANAVMAR COSMETIC SRL-D la adresa: Str. Nicolae Oncescu, nr. 9, bl. B4, sc. 2, et. 2, ap. 19, Oraș Ianca, Brăila. 0751143488 / 0749768622 SC ANAVMAR COSMETIC SRL-D nu acceptă coletele trimise la altă adresă decât cea menţionată mai sus sau coletele expediate prin Poșta Română.
În situația în care produsele pot face obiectul dreptului contractual de retragere, după inspecția cantitativă și calitativă a produselor returnate, SC ANAVMAR COSMETIC SRL-D va confirma asumarea obligațiilor legale necesare în cazul retragerii.
Obligațiile vânzătorului în cazul retragerii
SC ANAVMAR COSMETIC SRL-D va returna toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea Clientului, inclusiv, după caz, costurile livrării, nu mai târziu de 14 zile de la data la care SC ANAVMAR COSMETIC SRL-D a intrat in posesia fizică a tuturor produselor returnate de Client. Pentru returnarea parțială a unei comenzi și pentru returnarea coletelor deschise, nu se restituie costurile livrării achitate de Client la plasarea comenzii.
SC ANAVMAR COSMETIC SRL-D va rambursa sumele datorate dupa cum urmează:
– pentru comenzile achitate cu cardul bancar, online – prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;
– pentru comenzile achitate cu cardul bancar în magazin la aparatul POS și pentru comenzile achitate în numerar – prin virament bancar, este necesar să ne furnizați datele unui cont bancar pentru transferul sumelor;
– pentru comenzile achitate prin transfer bancar (ordin de plată) – prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;
Rambursarea sumelor plătite de Client către SC ANAVMAR COSMETIC SRL-D nu se poate face în numerar.
Condiții pentru coletele livrate cu semne vizibile de deteriorare
Toate produsele comercializate de Five Glam sunt noi şi livrate în ambalajul original al producătorului. Produsele sunt împachetate corespunzător pentru transport şi sunt asigurate pe tot parcursul transportului, până la livrarea lor. Constatările referitoare la integritatea coletelor deteriorate vizibil se vor face în prezenţa agentului curier. Orice reclamaţie ulterioara nu va fi luată în considerare.
Cumpărătorul sau destinatarul comenzii este rugat să verifice starea aparentă a coletului în momentul efectuării livrării, să verifice conținutul coletului și integritatea produselor comandate, imediat după preluarea coletului. În acest fel, orice situație neplăcută cauzată de manipulare în timpul transportului sau alți factori, poate fi remediată în cel mai scurt timp.
În caz de anomalie vizibilă cu privire la colet (colet deteriorat, colet deschis, urme de lichid, etc) sau la produsele comandate (produse lipsă, produse deteriorate), cumpărătorul sau destinatarul comenzii va trebui să urmeze în mod obligatoriu procedura descrisă mai jos corespunzătoare condițiilor comenzii.
Nerespectarea procedurii adecvate exclude posibilitatea oricărei reclamații împotriva transportatorului și a Five Glam, iar cumpărătorul nu va putea pretinde nicio rambursare a vreunei sume și nici nu va putea să pretindă ca Five Glam să livreze din nou produsele comandate.
Procedurile ce trebuie urmate obligatoriu atunci când coletul este deteriorat
Constatare în prezența agentului de curierat
Five Glam nu oferă serviciul de deschidere a coletului înainte de achitarea acestuia. Nu este permisă condiționarea de către cumpărător a primirii coletului sau achitării prin ramburs a prețului comenzii de deschiderea coletului sau verificarea conținutului acestuia!
În cazul daunelor vizibile ale coletului, cumpărătorul va refuza livrarea și va formula imediat, clar și detaliat toate rezervele cu privire la anomalia constatată. Aceste rezerve trebuie scrise de destinatarul comenzii pe bonul de livrare al companiei de curierat. Totodată, cumpărătorul va semnala obiecțiunile la Serviciul Clienți al vânzătorului, la numărul de telefon 0751 143 488 / 0749 768 622.
Vânzătorul va deschide un dosar de daună pentru coletul deteriorat și va oferi o soluție pentru remedierea problemei (restituirea sumelor sau înlocuirea produselor) în maxim 7 zile de la primirea sesizării.
Constatare în absența agentului de curierat
Cumpărătorul va semnala pagubele sau lipsurile constatate, formulând toate reclamațiile și rezervele la Serviciul Clienți, la numărul de telefon 0751 143 488 / 0749 768 622 sau prin de email: contact@fiveglam.ro. Notificarea incidentelor și formularea rezervelor trebuie să intervină în cel mai scurt timp, dar nu mai târziu de 3 (trei) zile lucrătoare de la data livrării. În notificare clientul va include numele, adresa de email folosită pentru plasarea comenzii și numărul comenzii.
SC ANAVMAR COSMETIC SRL-D va furniza un răspuns privind reclamațiile înregistrate, în termen de maxim 14 (paisprezece) zile.
Comparare
Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.
A fost adaugat la favorite!